گوشی های زیر ۱۰۰ هزار تومان؛ پرفروش در بازار موبایل مردادماه


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : 18 / 6 / 1390
بازدید : 1680
نویسنده : علیرضا سعادتی

فعالان و دست اندرکاران حوزه بازار تلفن همراه گوشی های زیر ۱۰۰ هزار تومانی را به عنوان پرفروش ترین مدل ها در سطح بازار تلفن همراه معرفی کردند. 

به گزارش پایگاه خبری فناوری اطلاعات برسام و به نقل از موبنا،  امکانات و بهای مناسب گوشی های فوق باعث شده تا بیشتر مشتریان تمایل به خرید این مدل ها داشته باشند.

**نوکیا

فروشندگان گوشی های نوکیا مدل های زیر ۱۰۰ هزار تومانی این برند را به عنوان خوش فروش ترین گوشی ها در هفته گذشته بازار تلفن همراه  معرفی کردند.

گوشی های۲۳۳۰ ، ۱۶۱۶ و ۱۸۰۰ که به ترتیب به بهای  ۹۵ ، ۶۲ ، ۳۹ و ۴۰ هزار تومان در بازار هفته گذشته عرضه شد با استقبال خوبی از سوی مشتریان روبرو بود.

از دیگر گوشی های جدید و پرفروش نوکیا می  توان به C3-01 و X3-02 اشاره کرد که به ترتیب با بهای  ۱۸۵ و ۱۷۰ هزار تومان در سطح بازار تلفن همراه عرضه شد.

**سونی اریکسون

دو مدل گوشی VIVAZ و Cedar سونی‌اریکسون همانند هفته های پیشین به دلیل افزایش تقاضا در صدر پرفروش ترین های این برند قرار داشت.دو مدل فوق به ترتیب با بهای ۲۴۰ و ۷۵ هزار تومانی در اختیار مشتریان قرار گرفت.

صفحه نمایش ۲/۳ اینچی لمسی، دوربین عکاسی و فیلمبرداری هشت مگاپیکسلی، قابلیت ارتقای حافظه داخلی تا ۳۲ گیگابایت و مرورگر مستندات آفیس از مشخصات فنی گوشی VIVAZ و صفحه نمایش TFT با قابلیت نمایش ۲۵۶ هزار رنگ، دوربین عکاسی و فیلمبرداری دو مگاپیکسلی‌، جک صوتی ۵/۳ میلیمتری و ارتقای حافظه داخلی تا ۱۶ گیگابایت از امکانات گوشی Cedar به شمار می‌آید.

**سامسونگ

گوشی C3053 و E2330B این برند که به ترتیب به بهای ۷۴ و ۷۵ هزار تومان در اختیار مشتریان قرار گرفت از فروش بالایی در بازار تلفن همراه گذشته برخوردار شد.

از دیگر گوشی های پرفروش این برند کره ای در هفته گذشته بازار تلفن همراه می توان به C270 ، C3200 ، E2121B و E2550 اشاره کرد که به ترتیب با بهای ۴۰ ، ۸۳ ، ۷۶ و ۸۲ هزار تومانی در اختیار مشتریان قرار گرفت.

**آلکاتل

OT103 ، OT108  ، OT203 و OT222 آلکاتل که در لیست گوشی های زیر ۵۰ هزار تومان قرار دارد در هفته گذشته بازار تلفن همراه مورد تقاضای بیشتر مشتریان قرار گرفت.

چهار مدل فوق به ترتیب به بهای ۲۳ ، ۲۱ ، ۲۵ و ۳۸ هزار تومان در اختیار مشتریان قرار گرفت.

OT802 ، OT799 و OT708 از دیگر مدل های این برند در بازار بود که با بهای ۸۹، ۹۰ و ۹۳ هزار تومانی در سطح بازار تلفن همراه عرضه شد .




:: موضوعات مرتبط: , ,

مطالب مرتبط با این پست :

می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








به وب سایت گروهی آبخورگ خوش آمدید شما می توانید در این وب سایت پست بگذارید مانند فیس بوک و ....

آبخورگ رو میشناسی؟

 تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان" دانلود فیلم آهنگ عکس و نرم افزار+یوزر پسورد جدید نود ۳۲  "و آدرس  abkhorgi.LoxBlog.com  لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






RSS

Powered By
loxblog.Com